Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Επεξεργασία της "Άνοιξης" του Boticceli στο νηπιαγωγείο

Η προσέγγιση του πίνακα έγινε τη σχολική χρονιά 2014-2015 στα πλαίσια μίας έρευνας που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας ( Υπεύθυνοι προγράμματος : Δρ Θαρρενός Μπράτιτσης και η κα Κυριακή Μέλλιου ), προκειμένου να διερευνηθεί η προστιθέμενη αξία των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και ειδικότερα στην ενίσχυση της στοχαστικής σκέψης.
Καθ' όλη τη διάρκεια της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η στρατηγική των ρουτίνων σκέψης ( thinking routines ), αλλά και η ενδυνάμωση της στοχαστικής κουλτούρας μες τη τάξη.

Οι απαντήσεις των παιδιών ήταν ελεύθερες, χωρίς να γίνει προσπάθεια καθοδήγησης της σκέψης τους, γιατί το ζητούμενο εν προκειμένω ήταν να κατανοήσουν την διαδικασία προσέγγισης ενός έργου τέχνης.


Η όλη διαδικασία ενσωματώθηκε σε μία Παρουσίαση που μπορείτε να τη δείτε παρακάτω...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου